Saturday 7 January 2012

BermulaEpilogBlog

Manusia masing-masing mempunyai pemikiran dan pendirian yang berbeza
Namun bagiku aku tidak mempunyai pendirian dan pemikiran yang tetap
Ini kerana aku masih mencari-cari bagaimana cara menjalani kehidupan yang penuh liku
Apa yang aku mampu lakukan disini hanyalah berkongsi pandangan
Tidak semua yang akan aku kongsikan adalah benar kerana aku sendiri masih dalam perjalanan untuk memperbaiki diri

Dalam mempelajari erti hidup sebenar, pengalaman merupakan calon guru yang terbaik
Jadi kita tidak perlu takut untuk berkawan dengan sesiapa sahaja tidak kira latar belakang mahupun gaya hidup
Kerana setiap manusia itu ada kelemahan dan kekuatan
Apa yang kita perlu hanyalah melalui pengalaman hidup bersamanya
Mempelajari setiap kekuatan yang ada
Memperbaiki kelemahan bersama-sama

No comments:

Post a Comment